Kızım 22 aylık iki yaş sendromunda hiç birşey yemiyor bir kase çorba zor bitiyor tüm gün boyunca birşey yemiyor uyku düzeni tamamen bozuldu sabaha kadar uyku yok.Herşeyi yere fırlatıyor inatçılık ediyor ne yapcam bilmiyorum bu bir süreç ama iştahsızlığı beni çok üzüyor sevdiği şeyleri bile yemiyor bu durumu yaşayan var mı ?😞