QueenMommm Kızlar kardeşim 36+2 haftalık 5 ten beri azar azar su geldiğini söylüyor ne yapacak bilmiyor hemen hastaneye gitmesi gerekiyor mu bekleyebilir mi evde sancım yok diyor biz tekirdağdayız o İstanbul’da burada doğum yapacak bekleyebilir mi bizi
Nurci QueenMommm su geliyorsa bence hemen gitmeli benimde 34.haftada sızıntı şeklinde gelmeye başladı doktora gittim bebeğin suyu tamamen bitmişti
Duyulurum QueenMommm su gelince enfeksiyon riski var ve suyun bitme riski var. Sızıntı şeklinde gelse bitebilir. Ayrıca test yapmış mı veya yapılmış mı, yani su olduğuna emin mi?
2_oglanannesi QueenMommm su gelince bebeğin belli bi süre içinde doğması gerekir o yüzden en kısa zamanda götürün hastaneye. Büyük ihtimal suni sancı ile doğumu başlatırlar. Sağlıkla kutulsunlar 🌸
dmlmrt8 Benimde suyum gelmişti hiç sancım yoktu ama enfeksiyon kapma riskine karşılık hastaneye gitmiştik doktor öyle söylemişti. 12 saat sonra doğurdum
dmlmrt8 QueenMommm Allah’ın izniyle olmaz . Belki doğum başlamamıştır bile sızıntı şeklinde suyu gelip 1 hafta sonra doğum yapan arkadaşlarım var . Benim direk tüm suyum gelmişti mesela ona rağmen baya bekledim yine
Kuzularinanasi QueenMommm hemen hastaneye gitsin.su gelmesi beklenmez bi an da su biterse bebek icerse Allah korusun …hemen gitsin .haa saatler sonra da dogum olabilir ama suyun bitmesi bi anda da gerceklesebilir ve sezeryan gerekebilir .susuz kalmasi cok riskli.