Bizim 4. Ay atağı 3 ay 10 günlükken başladı. Çok zorlanıyorum sürekli ağlıyor acıkıyor ağlıyor mamasını veriyorum ağlıyor emmek istemiyor uykusu gelince ağlıyor beşiğine yatırıyorum yine ağlıyor uykuya karşı bir direnci var uyumak istemiyor. Sırtı yere değdiği an ağlıyor sürekli kucakta ve etrafa bakmak istiyor. Bir yere kadar ona eşlik edebiliyorsun çok üzülüyorum ve çok yorucu ama onun mutluluğundan önemli değil sağlıklı sihhatli olsun Bebeklerimiz geçecek bunlarda