3 ay 15 günlük kızım var. Rota aşısı yaptırdıktan sonra önce yan etki olarak ishal oldu, sonra kakasında mukus ardından da kan. Önce poposunda çatlak olduğu için bi ihtimal çatlaktan mı dedik, Köfte yediğim gün kakasında kan vardı, sonra aradan birkaç gün geçti kaması düzeldi bu süreçte süt ürünleri vs tükettim bi sorun olmadı, pazar günü çok az et yedim ve yine kan. Anladım ki kırmızı etten oluyor. Doktorumuzla sürekli irtibat halindeyiz sabah bu kaka çok iyi düzelmiş diyoruz akşam olmadan kızım yine ishal gibi 4-5 kez yapıyor ve en sonunda nokta nokta kan geliyor kakasından ve bitiyor. 2 gün iyiysek 1 gün böyleyiz. Nedir bu ben kafayı yemek üzereyim aşırı üzülüyorum bu duruma nasıl bi alerji ne alerjisi ben anlayamadım, et de yemedim üstelik doktor susamlı şeyleri de kes dedi çözemiyorum neye alerjisi var 🥺