cataladirenenzeytin Merhaba bebeğim 3 aylık son 10 gündür yüzünde kolunda ve vücudunda bazı kızarıklar oldu. Geçen hafta doktora götürdüğümde kuruluktan ve egzamadan kaynaklandığını söyledi. Anne veya babada varsa çocuğa da geçtiğini söyledi eşimde yok ama bende atopik dermatit var malesef. Bir haftadır bebek vazeliniyle bioderma atoderm kremi karıştırıp sürüyorum vücudunda ki geçiyor gibi oluyor ama tekrarlıyor. Vücudunda sadece kızarıklık var ama yüzündeki böyle görünüyor sizce bu mantar vs olabilir mi? Başına gelen oldu mu? İlaç vs vermedi tekrar götürmeyi düşünüyorum 