Merhaba arkadaşlar kızım 37 günlük küçük dilinde bifid uvula varmış yani küçük dilinde çatal varmış.Çok moralim bozuldu şuanda beslenmesine engel değilmiş ileride gerekirse bir yaşından sonra ameliyat olabilirmiş.Bebeğinde bu durumla karşılaşan oldumu yada bu konuyla bilgisi olan varmı?