Kalben17- Yakın çevrem değil de parkta,sokakta görenler bana da söylüyor gayet sağlıklı diyorum bu onlara yetiyor 😊 bir keresinde doktorumuz “sen ne kadarcık şeysin de senden çıkandan ne bekliyorsun” demişti 😀 sizi anlıyorum,bende o zamanlar kafama takıyordum. Ek gıdayı da beni tatmin edecek kadar yemediği için sorunun beslenmesinden kaynaklı oldugunu düşünüp kendimi bunaltıyordum. Yediremiyorum,yemiyor bu yüzden zayıf diyordum. Ama işine gelince öyle de güzel yiyor 😅 bunlara rağmen kilo alması için sağlığına uygun olmayan hiç bir sey yedirmedim. Siz de alışacaksınız,zamanla 😌