Merhaba sezaryan olalı 34 gün oldu. Tam ağrılarım geçti heralde derken birkaç gündür kas ağrısı gibi ağrılar hissediyordum iç karnımda. Bugün iyice arttı elle kontrol ettim dikişin üzeri göbek deliği altı yanlarında içerde iki yanda karsilikli toparlak sert şişlikler hiisettim. Tam da oralar agriyor. Kas dokusu ağrısı benziyor. Çevresine doğru azalad gidiyor agri. Böyle bişey geçiren oldu mu? 40 im çıkınca kontrole gidecektim ama erkene çekecek bir durum var mı sizce