cihanm bebeğin kilosuna göre degişiyor bu. Büyük kızım 10 aylıkken 4 numara kullanıyorduk. Küçük kızımda 5 kullandık sanırım yanlış hatırlamıyorsam çünkü 9 aylıkken 11 kiloydu. Kilosuna göre alıyorum bezi. Diğer anneler de muhtemelen bebeğinin kilosuna göre alıyordur. Paketin üzerinde yazar kilo aralığına bakıp.