Bursa97 sevgidgrr nasıl oluyor o acaba yani sadece ev için mi okunuyor araba vs için olmuyor mu 🙂 birde nasıl okuyoruz öyle 40 bin taneyi ne zamana kadar okursak mi
yate sevgidgrr inanmayın böyle hurafelere…ihlasi Allahin birligini tasdik için okuyun.okudukca kalbinizi ferahlattigi için okuyun ev için değil.goreceksiniz Allah nasip edecek bir gün.inanin..isteyin..calisin..dua edin…
BuzluKahve sevgidgrr mantıken bana böyle sayılı dualar hurafe geliyor. 3999 tane okusan, ayy 1 eksik kaldı deyip ev sahibi olma hakkını kaybediyor musun?😬
kado5518 sevgidgrr 40 bin ihlas okumadım da. Geçtiğimiz hıdrellez de ev diledim ev çizdim duasını yaptım ve kagıdı gömdüm.İnşallh şubatta evimzii alacagız.