Merhabalar sevgili anneler , ben 2 çocuk annesiyim ilk çocuğumu 20 yaşında kucagıma aldım ve şuan kızım 4 yaşında . İkinci çocuğu ben hemen istemiyordum çünkü kızım beni aşırı zorlamıştı kolik diş ataklar uykusuzluk iştahsizlık ne arasan vardı ama eşim aşırı istediği için kızımda yavaştan toplarlanınca ikinciyi yaptık . Şuan oğlum 5 aylık ve ablası gibi çok huysuz sürekli ağlayan bir bebek . İlki çok ağlasa da zor değilmiş meğerse ikinci daha da zor geliyor insana, çünkü yetmem gereken benden ilgi bekleyen bir çocuğum daha var . Kızım asosyal bir çocuk pek kimseyle oynamaz gitmek gelmek istemez 1-2 arkadaşı var bazen bize gelen , sürekli benle oynardı ben onunla aktiviteler gezmeler yapmaya çalışıyordum ama şuan maalesef yetemiyorum . Dediğim gibi oğlum çok ağlayan bir bebek bırakayım da kızımla oynayayım gibi bir durum olmuyor kızım da beni sürekli bekliyor . Eskiye göre daha iyi oldu kendi kendine oynamaya başladı ama bu duruma sevinemiyorum bile gördükçe üzülüyorum. Ya tv bakıyor ya tek başına bişeyler yapıyor bende günde 5-10 dk anca onunla zaman geçiriyorum. Babası iş nedeniyle geç geliyor geldiğinde de pek ilgilenmiyor .sürekli vicdan muhasebesi yapıyorum 🥹🥹