uykusuzann happy1momm ne kadarlık uyumasına izin vermeyin tabikide ılık duş aldır ve ateş düşürücü ver üzerinde sadece zıbın olsun ateşi düşene kadar
uykusuzann uykusuzann happy1momm eğer ılık duş ve ateş düşürücüden sonrada düşmezse vakit kaybetmeden acile gidin 39 derece yüksek ateş hele bebeklerxe 37.5 den sonrası dikkate alınmalı
deryaderyadeniz Yeni başladıysa biraz bekleyebilirsin,uykuda vücudun mikropla savaşması daha kolay olur ,ama önceden şurup verdiysen şimdi saati geldiyse şurup için uyandirsan olur yani ben öyle yapıyorum benim de kızımın ateşi var kaç gündür
deryaderyadeniz happy1momm dirençli ateşte 4 saat olarak düşünürsek şurup için uyandirabilirsiniz o zaman
uykusuzann happy1momm anladım öncelikle geçmiş olsun ılık duş aldırmanı tavsiye ederim benim kızım ateşlendiği zaman duş sonrası şurup veririm genelde ateşi düşer
beybitolat happy1momm soğuk uygulaması yapın ama öncesinde uyandırıp şurup verin tabiki çok geçmiş olsun🙏
moryazma happy1momm En son ilacı ne zaman verdiniz. Zamanı geldiyse verin gelmediyse eğer uyandırmak istemiyorsanız kasıklarına koltuk altına ensesine başına nemli bez/ pamuk koyun takip edin hiç gerileme olmazsa uyandırın
happy1momm Uyutmadan önce duş aldırmıştım o yüzden tekrar aldırmadım şurup içirdim elini yüzünü yıkadım ılık suyla üstünde tek zıbın bıraktım 7de dolven vermiştim şimdi calpol verdim
feyzatsdmr happy1momm kuzum tabiki ateşi wz değil korkacak bir sey yok ama senin onu saat başı izlemen lazım ateşini ölçmen 1&2 saat içinde 39 dan 38 dusmesi lazim surup ver ılık bir duş aldir zibinla kalsin tek evin iç sıcaktır zaten elini yüzünu islat camdan balkondan bı süre baksın öyle cok rahatliyo doktor önerisi
ail 5 gün önce oğlum 37.5 ateşle havale geçirdi. O yüzden hemen uyandır soğuk uygulama yap ilaç ver ılık duş ikinci işin olsun.. inşallah ateşi düşer