busradurukilic ben senede iki efa temizletme yapıyorum ağız kokusundan şikayetçi olduğum çok oldu şuan sadece gecerli oluyo oda herkeste var zaten gece ağızda bakteri biriktigi için dogal yani , ben temizletirekn soyleidm ozellikle koku oluyo ne yapmalıyım diye ve dis etlerin kaniyo cok hassas diye benimki ileri seviye olmuş dış eti hastalığı ama doktorum önerdiği şuydu; her gün tuzlu su ile gargara , dişlerini duzneli fırçala ben buna ilaveten hindistan cevizi yağı ile de gargara yapiyorum eşimde farkında baya değişim olmus diyo arada yine kaynayınca koku oluyo tabiki direk tuzlu su gargara yapiyorum zamanla iyilesir