Çok halsiz ve enerjisizim vitaminlerimi düzenli alıyorum da uykumu da uyuyorum ancak içimden hiçbir şey yapmak gelmiyor ne iş ne yemek çok ruhsuz hissediyorum kendimi. Ne yapsam bilmiyorum cidden oğlum kreşe başladı tğm gün evde müsaitim de eskiden olsa oğlum gidince şunları şunları yapıcam diyordum şimdi vaktim var ama isteğim yok mal gibi yatıyorum ayıptır söylemesi. Kendimden rahatsız oluyorum artık. Ne yapmalı