Kızlar selam 2. Çocuğuma hamileyim 30 haftalık hamileyim ilk çocuğumda hiç çatlagım yoktu bunda da olmaz diye umuyordum ama bugün karnım böyle olmuş alerji mi çatlak mı anlayamadım sivilce gibi bi kaç bişey daha çıkmış sizce alerji mi çatlak mı özel krem de kullanıyordum çatlaksa üzülcem öneriniz var mı
