Öncelikle merhaba😊 benimde iki kızım var ve araları tam 11 ay. İlk kızım 4 aylıkken 2. Ye hamile olduğumu öğrenmiştim çok ağlamıştım nasıl ikiz gibi bakarım diye🥹sonra mental olarak bu sürece alıştırdım kendimi. Kimse de olmadı yanımda ne hamilelikte ne de büyütürken hep desteksiz tek başıma büyüttüm büyütüyorum çok şükür🤲🏻 Şuan biri 18 aylık diğeri 7 aylık olacak🥰İyi yanları; beraber büyüyor olmalarıı, sonra ilk çocuktaki bilgilerin hala taze kalıyor ikinci de hemen arkasından geldiği için zorlanmıyorsun.. Kötü yanları; bi anne olarak 5 e 10 a bölünüyorsun gün içinde maalesef🫠her ikisininde yemesi uyuması alt değişimi vs bunların takibinde oluyorsun akabinde ev işleri yemek vs derken akşam oluyor çoğu şeyi yetiştiremiyorsun. Biri ağlarken diğerini uyandırıyor mesela sonra ikisi avaz avaz bağırıyor😂🤦🏻♀️Ama bunların hepsi bi süreç zaman hızlı geçiyor ve bi bakmışsın ikisini ne ara büyüttüm diyorsun🥹 ben mesela bana kolaylık olması adına uyku saatlerini arka arkaya getiriyorum birini ayağımda sallarken diğerini beşiğinde sallıyorum aynı anda uyumuş oluyorlar ve o sıra ya işlerime bakıyorum yada dinleniyorum. Yemek saatlerini de aynı keza sırayla aynı anda yediriyorum ikisini aynı anda yıkıyorum yine sırayla tabi.. böyle olunca hepsi bi seferde halloluyor.. Seninde Sağlıkla doğurmanı ve büyütmeni dilerimm🥹🥰Seni uzun ve yorucu bir yol bekliyor güzel anne eminim herşeyin üstesinden gelebilecek güçtesindir sende💕