g-k-s0212 evet maalesef biraz öyle olmuş ya, her ne kadar sağlık konusunda tek bir yere bağlı kalmamak gerekse de bu kadar çok açılmamak da gerekebiliyor, hele hele sağlık konusunda endişeli biriyseniz. Ki hatırladığım kadarıyla bu konuda biraz hassas birisiydiniz. Belki son bir görüş almak yerinde olacaktır. Ama çene yapınız dar ise diş çekimi rahatlatıcı olacaktır, herhangi bir uzmanlığım yok sadece öyle gözlemledim diyebilirim. Benim çene yapım geniştir, 20′liklerimden yana hiç ağrı sızı bilmezdim mesela. Taaa ki çektirene kadar, meğerse onlar bana hep baş ağrısı, gerginlik veriyormuş. Arkadaki dişlerin öyle bir tesiri var maalesef