gokcemericc utkumantar Yürüyebilir çok normal kızım 23 aylık 2 ay parmak ucunda yürüdü ara ara Gelişiminde bu çok normal 1-2 ay takip edin
SheDoesntCare utkumantar tv kaldırın , sorun kalkacaktır , muhtemelen gelişim geriliği vs vardır , ayrıca ne demek engel olamıyorum , gerçekten eşinize şu an sinir oldum , kendi keyfi için çocuğun sağlığını tehlikeye atıyor farkında değil 🤢🤢
utkumantar SheDoesntCare ne tür cümleler kurdum anlasın diye dilimde tüy bitti cidden bağırıyorum olmuyor normal konuşuyorum olmuyor açıklama yapıyorum olmuyor ben işten geldim yorgunum diyip açıyor TV yi zaten karşısında da 1 saat içinde uyuyakalıyor. Hani izlese gene birşey demicem ne yazık ki herifte her konuda üste çıkma özelliği var.
SheDoesntCare utkumantar madem anlayışsınız bir eşiniz var , ozaman siz mecbur çocuğu alın o tv bakarken başka odalarda vakit geçirmeye çalışın , gerçekten anlayışsız insanla yaşamak zordur muhtemelen Allah yardımcınız olsun .
Nurcanben utkumantar Sürekli kablo çekme kapıları açıp kapama parmak ucu yürüme Bu tarz şeyleri bence her çocuk belirli ayda yapıyor ya benim de kızım o aylarda yapıyordu bende sizin gibi takıntı haline getirmiştim ama çok şükür korkulacak bir şey yokmuş
pimpiriklianne43 utkumantar kablo çekmek otizm belirtisimiymis benim oğlum çok sever kabloları sürekli çeker oynar bi doktor videoda otizmli bebeklerin yaptığı hareket leri bi dönem normal bebeklerde yapar demişti otizm büyük belirtisi bebek sevgiden anlıyormu anne ve babayı tanıyormu biz buna bakarız demisti
3kedili2bebekli utkumantar moralinizi bozmayın ama TV den uzak tutmak hepinizin faydasına olur eşinize diyecek lafım yok yani cidden pes
ebrusafura Aynı sorun hemen hemen bizdede var 17 aylık olucaz bir kaç güne arada parmak ucunda yürür kendi etrafında döner düşer güler yeniden yapar bu aralar geri geri gitmeye başladı emekleyerek köpek sesi çıkarır bizdede tv açık ama izlemez sadece sesini dinler şuan sade yemeklerde veriyorum onuda kesmem gerekiyor oyuncaklarıyla oynamayı çok sever kitaplarını getirir benim dediklerimi tekrar etmeye çalışıyor buzdolabının önüne geçer karpuz karpuz der ver al bi kaç tane hayvan sesi anne baba dede karpuz kayısı araba gel der ama en çok karpuz ver araba der anneyi çok nadir der babaya Ba der arada el sallama merhaba yapıyor kapıya vurarak tak tak yapıyor cee yapar saklanır ceee veya böö der bende ve yeni yeni işaret ederek bu der top nerde desem topu arar bende ilk otizim varmı diye post açtım inanın sizi çok iyi anlıyorum ama önemli olan çoçugun gözünden bakmak bizim bile bir günümüz bir günümüzü tutmuyor ama bebeğiniz çok saglıklı bende hiç otizim belirtisi görmedim
utkumantar betuldenz herhangi bi sıkıntımız yok göz teması isme yanıt verme komut almada sorun yoksa gerisini düşünmeyin dedi doktorumuz
utkumantar betuldenz 21 aylık benimki de etmiyor elimden tutup sürüklüyor gözüyle gösteriyor istediğini de
betuldenz utkumantar elimden tutup götürüyor ya da bana getiriyor komut alma göz teması var sadece işaret etme ve konuşma yok bazen eyce ba ba de de diyor bu aralar dede geldi diyor
mihrainciannesi benim kızım yarın tam 15 aylık olacak .Yaşından ônce yürümeye başladı.Şuan yaptığı şeyler; bay bay yapıyor,gel gel diyor.el çırpma yapıyor,ismini duyduğunda karşılık veriyor anlıyor. odanın kapısını açıp kapatıyor . Bir ara ekran veriyordum izlediği seylerin aynısını taklit ediyordu artik ekran vermiyorum .Şarkı sesi duyduğunda oynamayı seviyor . cee ee yapmayı seviyor. topu getir dediğimde getirmiyor yada parmağıyla işaret etmiyor bu tarz postları okuyunca endişeleniyorum ne yapmam lazım
mihrainciannesi birşeyi uzattıgımda al dedigimde alıyor ver diyince veriyor .hayvan seslerini ogretmeye calisiyorum ama tekrar etmiyor