artikbiranneyim Kızlar bebeği bu aylarda olanlar uyku düzeniniz hakkında bilgi verir misiniz rica etsem? Sadece benimki mi tüm gece yenidoğan gibi durmadan kalkıyor 🫠 neyi yanlış yapıyorum bir türlü çözemedim..
utkumantar artikbiranneyim bizde 16 aylığız sürekli biberon istediği için bağrınarak kalkıyor. Allah yar ve yardımcımız olsun.
_tugcee artikbiranneyim Bizde bugün tam 18 aylık olduk ve yaklaşık 2 aydır düzenli olarak geceleri 6262727 kere kalkar üşenmeden yanımıza gelir🫠🤦🏻♀️Bazen de ağlar tabi.. neden böyle oluyor bende anlamadım birdenbire böyle oldu ama sanırım bu aylardaki bebekler hep böyle inşallah düzene oturur
artikbiranneyim myavocado evet emiyor ama her uyandığında emzirmiyorum su veriyorum veya emziğini verip yatırıyorum
myavocado artikbiranneyim Hay Allah ya aklıma emmek için uyanacağı geldi ilk. Oğlum 17 aylık çok şükür kesintisiz uyuyor gece, beslenmeye kalksa bile uykuda içip geri uyur.
artikbiranneyim _tugcee dimi ya 15. Ayda gece boyu uyuyordu oh dedim ya dünya varmış ne güzel uyuduk dinlendik… sonra tek uykuya düşürdü ve olanlar oldu.. gece boyu ayaktayız perişan haldeyim gün içinde resmen içim uyuyor🫠
_tugcee artikbiranneyim Oy canım yaa🥹bende öyle valla süpriz yaparlar da sabaha kadar uyurlar inşallaah artık ya😂🤲🏻
artikbiranneyim canmanayvesuyu ya bu da canımı cok sıkıyor, başlarda emsin diye o kadar çaba harcıyoruz sonra da bıraktırmanın yollarını arıyoruz, emzirmek baştan sona anneyi çok yoran bi olay🥲🥲