hafvel kullanın tabi önerdiği kremi de sizinki biraz kızarık belki o yüzden gerekmiştir.
Yağ kullanmadım ben vücudunu nemlendirmek için bioderma atoderm kullanıyorum onunla yaptım masajı da.
Gaza gelirsek aklıma gelen okuduğum birçok şeyi yaptım. Gaz damlaları, probiyotik kullandım, beslenmeme dikkat ettim, kimyon-rezene-anason tohumları aldım aktardan onlardan demleyip içtim, sancı anlarında bir bezi ütüleyip ilk sıcaklığı geçince zıbının üzerinden karnına sardım. Kullandığımız mamayı kolikler için olan bir mamayla değiştirip kolik aparatlı biberon kullandık. En en işe yarayan karnına yaptığımız masajdı. İ love you masajı, bacakları karnına itip çekme falan birkaç hareketi birleştirip masaj yaptım her beslenme öncesi. Masajın ardından hafif dikey pozisyonda besleyince masaj yaparken çıkmayan gazlarını da çıkarıyor. Besleme sonrası da üst gazı mutlaka çıkarmaya çalıştık. 3.aya doğru kendisi çıkarabilir hale geldi