Kızlar ✨ Phılıps avent kullanıyordum memnunum ama baya bir süredir kullandığım için değiştirmek istedim aslında bu markayıda çok sevdiğim için denemek istedim tuttu kızım ama bir tane delik yeri var akıl hızı maalesef yavaş Phılıps üç delikliydi 6 numara kullanıyorduk mamajoo binilerin emziğini degiştiremez miyiz 😊
Not : Karanlıkta çok güzel parlıyor 🤩
