Arkadaşlar kızım bir buçuk ay sonra 2 yaşına girecek doğduğundan beri sadece emerek uyudu emzik biberon ayakta sallama hiçbirini kabul etmedi. Gündüz emmeyi kesmiştim ancak öğlen uykusuna geçerken birde gece uykusuna geçerken ve geceleri uyandığı zaman emiyordu artık oglen bir saat uyuyosa bir saat boyunca emiyordu gece sürekli uyanıyodu derin uykuya geçemiyordu zaten 2 yaşına bir şey kalmadığı için bıraktırmak istedim yaklaşık beş gün oldu emmeyi bırakalı ama uyku saatleri tam bir kriz bizim için. Yani ilk gün evet zordu gece uyumadi ertesi gün yine krizliydi çok erken kalktı zaten ememedigi için öğle uykusunu da bıraktı tamamen sadece üçüncü gün artık yorgunluktan bayılmak üzereydi kucağımda zorla olsa bir saat uyudu ancak onun dışında öğlen uyutamiyorum akşamları her yolu deniyoruz ama sürekli mutfağa gidip abur cubur istiyor memeyi bıraktığından beri mutfaktan çıkmak bilmiyor acliktan deği yeni yese de bir şeyler istiyo. Hele akşam uyku saati gelince daha fena inada bindiriyo mutfak diye ağlıyo veriyoruz istediği şeyi beş dk sonra yine aynı. Birkaç sefer TV’den ninni açtık onu izlerken uyuya kaldı birkaç sefer kucağımda gezdirip sallayarak uyudum ki uyutmak için sakinleştirmek için saatlerce uğraşmamiz gerekiyor bugün artık beşinci gün sabah onda uyandı öğle uykusu yapmadı akşam bir buçuk iki saat boyunca susmadan ağladı her yolu denedik banyoya bile soktuk ama sakinlesmedi en sonunda artık çok yoruldu ve kucağımda gezdirirken uyudu. Biliyorum biraz uzun oldu ama bunu yaşayanlar var mı yani hep böyle mi devam edecek yoksa bir süre sonra alisiyolar mi ne kadar suruyo alismasi. Öğle uykusunu direk red ediyo daha küçük değil mi bunun için. Yoksa alıştıktan sonra uykuları eskisi gibi düzene girer mi