Sdatrk Kızlar benim ödemelerim sadece 2 ay yattı Eylül ve Ekim 3 bin çektim onun dışında para yatırılmadı bilginiz var mı bu konuda
elfrana_03 Sdatrk kaçıncı çocuk ve kaç aylık şuan bebeğiniz.ben ağustosta doğum yaptım bu ay sonunda 5. Ödeme alcagim diğerlerini çektim
esay22 Sdatrk ben 20025 mayısta doğum yaptım 5 ay almadım toplum 15 bin aldım ondan sonra düzenli her ay sonu 5 bin aliyorum 4 . Cocuğum
Sdatrk zeynepaselinannesii elfrana_03 Badeninannesi_35 2. Çocuk şuan 6 aylık ağustos ayında başvuru yaptım onaylandı Eylül ve Ekim ödemesi yattı ailem kartı çıkarttırdım 3 bini çektim ama daha yatmadı şimdi e devletten baktım Türkiye de ikamet kaydınız olmaması nedeniyle yardım kesilmiştir diyor ama bu imkansız
Hanifeelif Badeninannesi_35 2025′te Doğanlar doğum yardım parası alıyorlar bunun için 144′ü ararsınız size yardımcı oluyor zaten
Sdatrk elfrana_03 İstanbul Beylikdüzü’nde tekrar başvuru yaptım onaylandı acaba tekrar mı kart çıkartmam gerekiyor yoksa direk gidip çekecektim msjda gelmedi
elfrana_03 Sdatrk yok basvururdan sonra mesaj geliyro halk bankasına gidip ailem akrt alın diye ona göre gidip bankaya kartı aliurosun artık her ay sonunda para oraya yatıyor.uygulamada para gorunuyor mu cocuk adına
Sdatrk elfrana_03 daha önce kartı çıkarttım 2 aylık yatan parayıda çektim sonra kesildi tekrar başvuru yaptım onaylandı diye gözüküyor acaba kartı tekrar kullanabilir miyim
Badeninannesi_35 Hanifeelif bizimkide 2025 doğumlu kayıt yaptık daha yatmadı bu ayın 20 si falan diyolar ama bakalım