Kızlar kızım dokuz aylık ve hâlâ emeklemiyor sürünme gibi bir şey de yok sadece oturur vaziyetten yuvarlanarak yere geliyor onda da kalkamadigi için ağlıyor karın üstü asla durmuyor henüz emeklemeye başlamadı sadece ayağa kaldırıp destek verince adım atıyor yürüyor anlayamadım bu normal mi sizde nasıl oldu