Merhaba kızlar 3 aydır meme+biberon gidiyorduk hiçbi sorunumuz yoktu fakat 1 haftadır kızım memeyi görür görmez ağlıyo istemio.uykuya dalarken emzirebiliyorum sadece ve çok üzülüyorum. Büyüme atağından olabilrmi acaba fikri olan varmı? Zatn sütüm az mama verdiğim için içim rahat deği bide tamamen emmicek die çok üzülüyorum kaç gündür.