Miraay_123 Hayırlı geceler hepinize kendime çay makinesi almak istiyorum ketl vardı bozuldu yemek için su falan kaynatınca çok iyi oluyordu şimdi sadece ketl alacağıma çaycı ile birlikte almak istiyorum sizin alıp beğendiğiniz marka varmı çok pahalı birşey olmasın ama 😂
Miraay_123 A101 sinbo , pierre cardin, English homun markalari geliyor bugün gördüm ama ilk önce size sorayım dedim 😂