ravziss Merhaba kızlar 2 ay önce kadar dolap uygulamasından Cybex kabin boy baston arabası alacağız diye dolandırıldık. Tam 40.000₺ . Kişi hala farklı farklı hesaplar açıp işine devam ediyor sanırım🤦🏼♀️ Hem kimse mağdur olmasın belki farkındalık olur diye yazıyorum hemde bizimle aynı durumu yaşayan var mı merak ediyorum. Uygulamadan bikaç dolandırılanlada irtibata geçtik ama aşırı profesyonel yaptıkları için elimizden bişey gelmedi😣
betul97_ ravziss Allah beter etsin valla zor kimseye güvenilirmiyor ben o yüzden bebek arabamı sahibinden uygulamasından sattım. Almak isteyen kişiyle irtibata geçtik yaşadığım yere de yakınmış eşiyle geldi baktı beğendi ona göre aldılar.
-SweetPanda- ravziss Nasıl ya? Ürün size gelmeden onay vermeden para karşı tarafa gitmiyor ki dolapta kalıyor hadi diyelim ki ürünü göndermedi dolap kendisi siparişi iptal edip parayı iade ediyor olması lazım. Bu arada çok geçmiş olsun Rabbim bildiği gibi yapsın böyle insanları!!
Birkizannesi123 ravziss çok geçmiş olsun ismi nedir sayfanın burda veriliyor mu isim bilmiyorum ama şikayet edelim bi sayfa var may diye başlayan o değil sanırım
Eddaliko Nasıl oluyor ki canım dolap müşteri hizmetleri yardımcı olmuyor mu ürünü teslim almadan nasıl paranız gidiyor
ravziss O kadar enteresan oldu ki kızlar eşim normalde zaten ticaretle uğraşıyor. 40 bini kaptırdık dediğinde uzun bi süre inanamadım resmen basiret bağlanması. Biz ürünü dolap uygulamasından beğendik altına iletişim numarasını bıraktığından dolayı direkt numarayla irtibata geçtik sonra pazarlıkta falan filan deyince eşime ptt’nin güvenli ödeme linkini atıyor link bildiğiniz ptt sayfası. Sonra ordan ödeme yapıyor para hesaba düşmedi bilmem teknik hata falan filan derken peşine wp üzerinden güya ptt muhasebesinden biri arıyor işte tekrar parayı iletin biz içerde kalan parayı hesabınıza göndereceği zart curt falan derken eşim işlemi bikaç kez tekrarlıyor ve maalesef olan oluyor. Ama o kişi farklı hesap açıp devam ediyor işine . Sürekli aynı fotoğrafı koyuyor ordan anlıyorum
taa ravziss bacim yanlış anlamain ama siz dolandirilmamissiniz dupe düz akıl dışı davranmissiniz . Ayrica dolap uzerinden baska uere ödeme atarsanzi sonunuz cok belli odolabin bi statüsü var yillarca kullandim hic de sorun yasamadim dolap disinda iletisime gecmeniz zaten yanlış.
simseklivekalpli ravziss bile bile lades demişsiniz insanın basireti bağlanıyor demekki çok bilindik bir sistem bu aslında. Geçmiş olsun.
kubra00k Çok geçmiş olsun canım. Ben şahsen trendyol n11 , ebebek, ve hepsiburada dışında hiçbiryerden asla birşey almıyorum . Gerçekten basiretiniz bağlandı, 40 bin az para değil. Sağlık olsun artık üzülmeyin size birşey olmasın.
simseklivekalpli -SweetPanda- zaten dolaptan satış olmamış ki. Telefon numarasi bırakmış satıcı oradan iletişime geçip sahte PTT sitesinden ödeme yaptığı için dolandırılmış.
-SweetPanda- simseklivekalpli Evet yeni okudum teşekkür ederim, çok üzüldüm 40bin az para değil inşaAllah geri gelir paraları🌸
ravziss Geçmiş olsun dilekleriniz teşekkür ederim kızlar. Çok basit bi şekilde oldu gerçekten. İnsanın başına gelecekse benim diyenin bile geliyor. Asla böyle bi hata yapacağımızı ummazdık ama hayırlısı diyelim. Benim amacım belki aynı mağduriyeti yaşayan birine denk gelirim ve farkındalık oluşur kimse bu şekilde mağdur olmasın.