11 haftalık hamileyim azı disimde ağrı var bir sene önce de böyle ağrılar olmuştu küçük bir ilcedeyim burda yapmadılar daha önce kanal tedavisi olmuş ikinci kanal için ile gitmen gerekli farklı ilaç ve tedavisi var dediler şimdi yine ağrılarım oluyor ve yaptirmak istiyorum artık hamileyken diş tedavisi yaptıranlar oldu mu bu haftalarda yapılıyor mu röntgen çekiliyor mu bilgisi olan var mı 🫣🫣🫣