bbbeyza52 Hangi kanguru markasını tercih ettiniz fiyat performans olarak kullanışlı ve bebeğin içinde konforlu olması önemli benim için kızım hiçbir şeyden memnun olmuyor çünkü çabuk sıkılıyor. Şu an 3.5 aylık uzun süreler kullanabileceğim bir model arıyorum.
simseklivekalpli bbbeyza52 eğer bütçeniz uygunsa Boba 4g yenidoğan aparatı. 3 çocuk buyuttum onunla. Ayrıca neko markasına da bakabilirsiniz.