ebruli91 Merhaba,süt hormonu değeriniz nedir hic ölçüm yaptırdınız mi kan tahlili ile,benim sütüm azaldı diye yaptirdim 40 normal dedi ilaç vermedi,ya sizin???
ezooomom ebruli91 hangi tahlil diye bu tahlilin adi ne benim doktorumda istedo hastalik gridi araya bebegimin yaptirmdim sonra
kedilipicama ebruli91 bu prolaaktin hormonu gebe değilken benim hamile kalmamı zorşastırmıstı 100 lerdeydi gebe kaldım bebeğim dogdu sütüm yok denecek kadar azdı 20 cc anca çıkıyordu çok değişik bir hormon gerçekten
ebruli91 metemom_ kadın doğum a gittim ben,onlar yapıyor, yaparsaniz siz de cevap yazarsaniz sevinirim
ebruli91 brfniskkskr keske bende olmasaydım ama ilk aydan oldum çünkü bebegim erken dogdu 45 gun kuvezde kaldi ememeyince süt hormonum çok aetmadi herhalde ondan hemen geldi kanamam malesef
brfniskkskr ebruli91 öyle demeyin çok şükür sağlıkla kucağınıza almışsınız üzülmeyin stres yapmayın inşallah artar sütünüz bol bol su içmeye ve her öğünde yeşillik tüketmeye özen gösterin
ebruli91 ezooomom normal kan tahlili ,hormonlara bakılıyor ya ,sağlık ocagi da bakiyor bildigim kadariyla,tabi süt hormonuma baktirmak istiyorum diye belirtin
aselkussum kedilipicama aksine prolaktinb yüksekliği süt üretimini artırır. Laktasyon mekanizmasıyla çalışıyo çünkü. hatta gebe kalmayı zorlastrmasinin bir sebebide emzirme dönemindeki gibi salgilanmaya devam ettiği için yalancı korunma sağlıyor. Çok sasrdim sütünüzun az gelemsine çünkü benimki 50 lerde falandı gebelik öncesi daha sonra 60-70 arasındaydı emzirme döneminde ve elhamdülillah sütüm güzel geliyodu. Çok sasrdim yüksek çıktığı halde sütünüzün gelmemesine memeyi tam bosaltyomusunuz acaba . Emzirme sonrası sağım yada bebeğiniz tam kavryomu meme masajı vs yapiyomusun.sSu çok önemli su tuketiminiz nasil
ebruli91 brfniskkskr çok teşekkür ederim ,valla çabalıyorum artmasi icin,çünkü 4 ay oldu yeni ,1 buçuk ay erken dogdu
ezooomom ebruli91 anladim tesekkur ederim peki bu yuksek olunca ne oluyor sutun yeterliliginemi bakiliyor
ebruli91 ezooomom benim 40 çıktı ama biraz daha yukseltmek için ilac istedim ama vermedi cok yukarısı da patolojik olur dedi ,çok yuksek olması da sorun anlaşılan