gozalburcin biberondsn tabi daha kolay ve rahat olduğu için içmesi bebekler biraz kolaya kaçıyor :) anne memesine efor lazım, ee bide biberona göre daha az geliyorsa büyük ihtimalle ondan istemiyordur. Az çok anlarsınız süt var mı yok mu diye. Bende gündüzleri afedersin göğüsler taş gibi olurdu gece yumuşacık olurdu