merymtuncl Kızlar 1 aylık bebeğimle annemin yanina gitmek istiyorum otobüsle 10 saatlik yol daha önce giden oldu mu ya da zorlanır mıyım?
RumeysaNy merymtuncl ankaradan istanbul a gitmiştim 6 7 saatlik yol bebeğim 3 ay civarındaydı 2 koltuk almıştım pusetine koymuştum bebeğimi tabi pusetin içine battaniye ile doldurdum düz bir zemin yaptım ki sürekli L şeklinde gitmesin diye, zaten fazla ağlayan bir bebek değildi emzirme birazcık zorlayıcı oluyor ama küçük oldukları için yatıyorlar alt açma biraz sorunlu oluyordu onuda durdugumuz yerlerde acip degistiyordum tabi kucuk abdestini yapti ise hemen degistiriyordum gayette yolculuk yapilabilinir. Gözünüzü korkutmayın derim.
simseklivekalpli merymtuncl 1 aylık bebek enfeksiyona çok açık şu an, çok çok acil bir mesele yoksa gitmeyin.
acemiaanne merymtuncl bebeğim 2 aylıkken Mardin/Uşak arası 16-17 saatlik yol yaptım çok şükür hiç bir sorun olmadı. Molalarda alt açma örtüsünü kullanıp altını değiştirdim iki koltuk almıştım eşim yanımdaydı üzerini kapattım emzirdim.
allwrite Otobüs biraz riskli olmaz mı sağlığı açısından? Henüz birçok aşısı yok çünkü. Saatlerce kapalı ortamda kış vakti mikrop dolu olur diye düşünüyorum. Tercih sizin tabii.
Bade38 1 aylık bebek için otobüs yolculuğu bence zor çünkü gaz,alt açma daha sık,yedirme daha sık hem sizin için hem bebek için zor ve birsuru insan temas olasılığı daha yakın iç içe bence uçak ile gidin illa gidecekseniz
gg3848 merymtuncl ben gidemezdim herhalde yol çok uzun benim kızım o dönemlerde emdiği gibi kaka yapıyordu eğer o kadar sık yapıyorsa sizinki de altını değişmek sıkıntı bide en önemlisi aşırı salgın var havalandırmaları yetersizdir uzun süre aynı havayı soluyacak enfeksiyon riski de fazla uçakla gitseniz ya da acil bir durum değilse bir kaç ay sonra gitseniz
Enlsr merymtuncl ay asla gitmezdim canım arkadaşların söyledikleri gibii hastalık ortalıkta kol geziyor birde daha çok küçük mikroba hastalığıa şuan çok yatkın bedeni yinede sen bilirsin tabiikii