sraleyna merhaba, kızım 2,5 yaşında doğduğundan beri mustela kullanıyorum hiçbir sorun yaşamadık ama en son aldığım şişelerde garip bir koku hissettim bana öyle gelmiştir dedim ama bilmiyorum çocuğumun dirsek kısmında kırmızı kuru kabarcıklar var bu şampuandan mı kaynaklı bilmiyorum geçer mi onu da bilmiyorum