Bugün benim ay çöreğim yürümeye başladı. Aslında sadece birkaç küçük adım… Ama benim için tarifi olmayan bir duygu; nasıl ve ne şekilde dile getireceğimi bilmiyorum 🥲 Düştü, kalktı, yine her seferinde denedi ve bugün artık baştan sona o paytak paytak, uçarcasına yürüyüşü…♥ Zamanın ne çabuk geçtiğini daha iyi anladığım anlardan sadece bir tanesi; her şey daha dün gibiydi halbuki. İyi ki varlar bal evlatlar 🌸