Ayazzz Merhaba annişler, bebeğim 50günlük emziriyorum ve mama veriyorum. Dünden beri geçmeyen bir baş ağrım var kaç kez parol ictim gecmiyor artık gözüm falan şişti bebeğime bakamicak vaziyete geldim. Sormak istediğim başka bi ağrı kesici icsem bebeği ne kadar süre emzirmemem gerekiyo bilginiz varmı bu konu hakknda Bayılacak durumdayım nerdeyse ağrıdan
deletedmom173 Ayazzz canım doktor bana emzirirken arveles vermişti birler olmaz dedi içtim. Şükür birler olmadı ama danışın yine de çok geçmiş olsun
Ayazzz deletedmom173 emzirirken içtin yani dimi arveles valla parol bi halta yaramıyor bebeğim durmuyor uykusuzum bas ağrsıı yapıyor parol içmekten içim dısıma çıktı bunu kime danışabilirm ki sağlık ocağındaki doktor tek parol dedi
deletedmom173 Ayazzz evet emzirirken içtim benim ağrıda dayanılmaz Dı bir tek o kesiyordu günde 3 defa içtim hemde dişimden ameliyat olmuştum mecbur içtim doktor iç diyince ağrı da geçmek bilmedi içince kesiyordu
deletedmom173 Ayazzz canım burada hemşire anneler var onlara sorarsan yardımcı olurlar aklıma en kolay çözüm bu geldi