konok kızlar geçtiğimiz cuma bebeğim ameliyat oldu ve şu şu an hırlaması var çok normalmiş balgam atması gerekiyor pat pat yapıyorum sırtının sürekli ama öksürse de çıkaramıyor ne yapmalıyım sizce