Merhaba Anneler🌸
3 ay 20 günlük bebeğim bugün iki kere bir yerlerde uyuyakaldı. Bende 2. Uyuyakalışında alıp yatağına götüreyim rahat uyusun dedim. Dokunduğun gibi bir korktu irkildi bayağı da ağladı.
Ondan sonra irkilmekten uyuyamadı. Normalde 20.30-21.00 gibi uyur çokta uykusu var ama irkilmekten uyuyamıyor ağlıyor sürekli kucağımda birlikte gece edicez heralde. Başına böyle bir şey gelen var mı? Geçici bir şeydir değil mi? Gecemiz nasıl olacak Allah bilir🤦🏻♀️
Bir tavsiyesi olan var mı?