Bence zor olan çocuk bakmak değil. Zor olan çocuk bakmak, yemek yapmak, çamaşır yıkamak, çocukların yemeklerini takip edip hazırlamak, çocukların aşı doktor işlerini aksatmamaya çalışmak, evin eksiklerini takip etmek almak, banyo yapmak , tuvalete gitmek ve BUNLARIN HEPSİNİ AYNI ANDA YAPMAYA ÇALIŞMAK..
Ya gerçekten tek işim çocuk bakmak olsa sadece onları oynatsam öğretsem mis gibi olurdu her şey ama aynı anda bi sürü ev sorumluluğu el sorumluluğu bazen iş sorumluluğu derken hayat öyle zor geliyor ki bazen.
Evine yardımcı gelen yemeklerini yapan kişileri olanlara imreniyorum ne diyim Allah hepimize nasip etsin…