21 aylık kızım var bugün tam 1 saat uğraştım uyusun diye emziriyorum sonra yatağına bırakıyorum uyuyor kendi kendine normalde ama bugün uyumak istemediğini söyledi 1 saat bekledim yinede uyumadı bu saat oldu full enerjiyle devam ediyordu ancak uyuttum bir kaç oldu böyle yapıyor daha acaba öğlen uykusunu bırakacak mı diyorum ama daha çok erken değil mi ya sizinkiler ne zaman bıraktı nasıl bıraktı kızlar( sabah 9.30-10 arası uyanıyor gece 21.30da uyumuş oluyor)