Kızlar kızımın 3 4gündür pişik mi mantar mı bilmiyorum vajinasının üstü kıpkırmızıydı. Bugün doktora gittik kızım çok huysuzlandığı için doktor bezi çıkarıp bakamadı köşeden baktı ama tam görünmedi pişik ama mantara çevirebilir dedi 2tane krem yazdı geçmezse haftaya tekrar gel dedi. Bebeğim doğduğundan beri(1yaşında) hafif kızarıklık olarak pişik olmuştu sadece sudocremle geçiyordu oda. Bezini açınca koparacak gibi kaşıyor çok zor değiştiriyorum bezini. 15 gün önce falan antibiyotik kullandı bu kadar geç pişik yapabilir mi sizce ? Birde mandalina yedirmiştim daha önce sorun olmamıştı portakallı kek yaptım çok az yedi o yapmış olabilir mi elma suyu konsantreli? Öneriniz var mı iyileşmesi için çok üzgünüm çok kötü durumda. Kıpkırmızı çevresinde nokta nokta kızarıklık var yine