babyandmom_ Kızlar hayırlı kandiller öncelikle. Bebeğim emerken aşırı ısırıyor ve bunun sonucunda iki memenin ucu da kopma üzerine geldi resmen. Önerebileceğiniz bir şey var mı? Aşırı ağrı yapıyor delik deşik olmuş resmen
simseklivekalpli babyandmom_ göğsünüzü kuru bırakmayın nemli kalsın, emzirmeden sonra lanolinli krem, tahinin üstündeki yağı kullanabilirsiniz. Göğüs kalkanı da ise yarıyor diye duymuştum
ydiricanli babyandmom_ aynısını yaşadım dişleri çıkınca ısırmaya başladı ve kabuk tuttu fucidin antibiyotikli krem ve garmastan pomad dönüşümlü sürün emzirmeyin sağıp sütünüzü biberonla verin uyurken emzirmek zorundaysanız ters emzirin 2 güne geçiyor
onefinemom babyandmom_ Madecassol- sabah akşam sürebilirsiniz. Bebek emmeden önce suyla güzelce durulayın ama Bana emzirme hemşirem önermişti çooooook faydasını gördüm
babyandmom_ ydiricanli Bebeğim asla ama asla biberon almıyor emzik bile almıyor sağarak veremem. Ters emzirme derken anlamadım
ydiricanli babyandmom_ benimki de almıyor kendini kusturuyor bu bebekler niye böyle ya 😂 uykusunda veriyordum biberon u ne kadar içerse kalanı buzluğa attım onları da diş kaşıyıcı olarak veriyorum siz terste durun bebeğin ayakları sizin kafanıza bakacak şekilde anlatabildim mi bilmiyorum 😁 ama her emzirdiğinizde yara tekrar canlanacak bir çözümünü bulmanız lazım
ydiricanli babyandmom_ sürekli krem sürüp memeyi açık tutun ve bebeğin gerçekten acıkmasını bekleyin tam emsin doyduğunda ısırmaya başlıyordu benimki. tahin yağı da fayda etti bana acısı çok zor gerçekten ben emzirmeyi bırakmayı düşünmüştüm Allah yardımcınız olsun
babyandmom_ ydiricanli Sağ göğsüm felç inanın ki. Emzirmeyi belki benim kadar sevmiş olan bir kadın daha yoktur ta ki şu ısırma olaylarına kadar 🤦🏻♀️
babyandmom_ ydiricanli Bu sıralar bende arabalarla gidiyorum. Tahminime baktım ama üzerine yağ falan çıkmamış. Yağını çıkarmak için bir şey yapıyor muydunuz
ydiricanli babyandmom_ çok zor bende ağlıyordum dişlerimi sıka sıka emzirdim bağırdığımda bebekte ağlıyordu çok zor bi hafta geçirmiştik mama içse emzirmeyi bırakmayı düşünürdüm gerçekten acısı çok zor
ydiricanli babyandmom_ yok beklemiş tahinde üste kendisi çıkıyor ama çok fayda etmez en etkilisi Fucidin krem eczaneden alın çünkü yarayı antibiyotikli krem daha çabuk geçiriyor. emzirdiğinizde mutlaka sabunla yıkayın
babyandmom_ ydiricanli 10 gün sonra 11 aylık. Tepki veriyorum kapatıyorum falan üzüleceğine daha çok gülüp üzerime geliyor 🤦🏻♀️