Merve_4141 bence 2 saati beklemeyin uykuluyken de verin madem sarılık var. Bana ilk 1 ay 2 saatte bı emzirmek az geliyor ilk ay saatbasi olmalı şu an 4,5 aylık bebeğim hala Max 1,5 saatte bı süt teklif ederim. Çünkü miktarını göremiyorum belki acikmistr diyorum