Neocate mama kullandığımdan beridir 10 gün oldu geceleri sürekli kıvranıyor saat başı ya da yarım saatte bir uyanıyor mamadan olduğunu düşünüyorum çünkü kullandığımızdan beridir böyle doktor biraz daha bekleyelim dedi ama çocuğa iyi gelmedi yarın doktora tekrar gidicem bu mamayı kullanıp aynı şeyleri yaşayan var mı