esrailhann 22 aylık bir kızım, 12 günlük de bir oğlum var, forumda kızım için ne yapabilirim diye belki benle aynılarını yaşayıp çözüm bulan bir yol bulan vardır diye gezerken gördüm bu başlığı. Sütümü etkilemesin diye kendimi tutuyoeum yoksa her gün ağlamak geliyor içimden kızıma çok üzülüyorum, iletişimimiz bozuldu, huy değiştirdi napıcam böyle nasıl olucak diye kara kara düşünüyorum