Kızlar oğlumun bezini kolay kolay kuru görmüyorum başlayacaktım eğitime fakat çok korkuyorum henüz daha çok bir konuşması da yok bezide hep ıslaktır yani çoğunlukla bu hazır değil anlamına geliyormuş sanırım öyle duydum nişanda 3 olacak geç kalır mıyım biraz daha beklesem bilemiyorum ne yapacağımı bence hazır değil o buna ama başlat diyip duruyolar