bezelyem65 Çocuktan sonra 5 yıl yapılan ödemede herhangi bir zam yok Ocak ayı ücretleri ailem uygulamasında görünüyor 2. Çocuğum için 1500₺ devam🥲
mylifes_myrules bezelyem65 zam yapacaklarını söylemediler ki zaten, en korktukları şeydir zam yapmak maaşa 🙄
bezelyem65 mondecaidensecmeler ama bir ihtiyacı karşılamaz ki 🤭 hele 2 sene sonra hiçbirşey alınmaz onunla 🥲
bezelyem65 mylifes_myrules o çocuk ne zorlukla yetişiyor psikolojisi sağlık sorunları istekleri oyunları talepleri okulları vs. Valla iyi bir ebeveyn için anne baba olmak çok zor 🥹
mylifes_myrules bezelyem65 bu devirde çok zor, üzülüyorum aynı şartlarda büyümeyen yetişmeyen çocuklara