Biliyorsunuz Tokiler şehir merkezlerine biraz uzak yapılıyor. Orada oturanlar bu durum olumsuz etkiliyor mu? Baktığım TOKİ nin etrafında alışveriş yapacak yerler eczane çiğ köfteciye kadar var. Ancak eşim iş için 1.5 saat yol gidiyor.(başka ilçede çalışıyor.) Benim de iş yerime şu an yürüme ama TOKİ olursa dolmuşla 35 dk olacak. Ev çok güzel sağlamlık açısından da TOKİ mantıklı geliyor. Ancak evden çıkınca her şeye ulaşabilmekte çok güzel. Kararsız kaldım. Oturanlar lütfen yorum yapabilir mi 🥹 teşekkür ederim şimdiden 🌷