myprincess1 açılın taze tecrübe geliyor 😃 kızım 14 aylık, 1 yaş doğum gününün hemen sonrasında emzirerek uyutmayı bıraktım. Babası da evde olsun diye hafta sonunu bekledim, doğum günü için annem de memleketten gelmişti. Önce gündüz uykusuyla başladım, başka bir odada emzirip biraz modunu düşürdüm sonra iyi uykular annecim diye öptüm babasına verdim, babası ayakta kucağında sallayarak uyuttu. İkinci uykuda anneanneyi denedik o da bacağında sallayarak uyuttu. Gece uykusunu yine babasıyla yaptı. İlk birkaç gün zor geçiyor tabi. Bir hafta kadar kucağımızda yürüyerek ninni söylerken pışpışlarken uyudu bi şekilde. Ama baktım böyle de can dayanmaz sonra kucağımda pışpışla mayıştırıp bizim yatağa yatırdım orda pışpışladım bi baktım uyudu. Sonra kucağı da tamamen bıraktım direkt yatağa koydum ben de yanına yattım bi tane ninni söyledim biraz tepindi oynadı falan sonra uyudu. Aradan 1-2 hafta geçince bu sefer de gece beslenmesini kestim.