thepinker benim bebeğim de sadece anne sütü alıyor şuan tam 4 aylık dışkılamasını 10 gün içerinse mesela 8. Bazen 9. Gün yapıyor. 10 gün kasar normal deniliyor sizin dediğiniz gibi 2,5 aydan bu yana bu şekilde gaz sancıları geçmişti bugün epey bir gaz çıkarttırdık şuan neredeyse sizinle aynı durumu yaşıyorum. Kilo alımı da gayet iyi boy uzunluğuda ama dışkılama neden bu kadar uzun sürüyor onu anlamıyorum doktor 10 gün içerisinde yapmaması normal diyor