Benim bebeğim 2. Ayından beri sorun yaşıyoruz hadi ek gıdaya kadar anne sütü aşıyor normaldi ,7 buçuk aylık oldu ek gıdayayla birlikte yapmayınca kabız olmaya başladı menüsünü sizin kadar da çeşitlendiremiyorum açıkçası kabız olduğu için belki doğru olan devam etmektir ama kedini gün içerisinde sıkıp duruyor zeytin yağı probiyotik su herşeyini veriyorum bende merakla bekliyorum ne zaman düzeleceğini